.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاق جالب 3 ساعت قبل از جشن خودکفایی کاغذ
مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در مراسم جشن خودکفایی کاغذ کتب درسی از پیامک مسدودسازی حساب‌هایش 3 ساعت مانده به جشن خودکفایی کاغذ در این کارخانه خبر داد و گفت: مگر 7 صبح روز جمعه بانک‌ها بازند؟!
اتفاق جالب 3 ساعت قبل از جشن خودکفایی کاغذ

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مراسم جشن خودکفایی کاغذ که با عنوان «آئین خودکفایی در تولید کاغذ کتب درسی» امروز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در ساری جریان دارد، امید نیک‌نژاد، مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران با بیان این‌که «ما سرباز خط اول تولید ملی هستیم» اظهار داشت: ما در این کارخانه امکان تولید ۸۵ هزار تن کاغذ، یعنی حدود یک سوم کاغذ مورد نیاز کشور را داریم، اما تولید نیمی از نیاز کشور هم در این کارخانه مقدور است.

 

نیک‌نژاد با بیان این‌که در تابستان سال گذشته و امسال، قطع برق موجب شد تا ۲۰ هزار تن ظرفیت تولید این کارخانه کم‌تر از حد انتظار باشد، اظهار داشت: اگر انرژی مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شده بود، ما به رکورد حدود ۱۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی دست می‌یافتیم.

 

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران سپس از مشکلات عرصه تولید سخن گفت و افزود: صبح که به سمت کارخانه می‌آمدم، چند پیامک از بانک آمد که حساب‌های شخصی من به دلیل بدهی‌های کارخانه مسدود شده. نمی‌دانم ساعت ۷ صبح روز جمعه کدام بانک باز است که پیامک مسدودی می‌دهد؟ ما با این مشکلات، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تضمین داده‌ایم، اما بانک‌ها نمی‌دانند که ما برای گردش چرخ کارخانه لازم است مواد اولیه تهیه کنیم و حقوق کارگر را بپردازیم.

 

نیک‌نژاد در پایان با اشاره به ضرورت به‌روزرسانی دستگاه‌های تولید کاغذ و همچنین بازیابی (اورهال) دستگاه‌های از کارافتاده گفت: ما با تمام این مشکلات، نسبت به افزایش تولید و کوشش برای رسیدن به خودکفایی کاغذ اهتمام می‌کنیم؛ چنان‌که تاکنون نیز نظر بانک را برای حمایت از تولید ملی تأمین کرده‌ایم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.